Nagłówki H1-H2 -H3 w tekstach copywriterskich
W Polsce 16 milionów osób zarejestrowało się na Facebooku i prawie 7 milionów na Instagramie. Social media to darmowa skarbnica potencjalnych klientów, dlatego warto z nich korzystać. Celem posiadania konta jest nie tylko pozyskiwanie odbiorców, lecz także budowanie marki osobistej.
Zalety:
1. Kontakt z grupą docelową
Kontakt z grupą docelową i utrzymywanie relacji ze swoimi obserwatorami.
2. Promowanie marki
Promowanie marki za pomocą płatnych reklam.
3. Zbudowanie wizerunku marki
Zbudowanie wizerunku marki przekłada się na wzrost wiarygodności Twoich usług.
4. Analiza zaangażowania odbiorców
Możliwość regularnej analizy zaangażowania odbiorców i skuteczności Twoich działań wizerunkowych.
Treści na blogu są indeksowane w Google, co oznacza nieustający napływ nowych odbiorców. Ponadto nie ma z góry określonego limitu znaków, więc możesz pozwolić sobie na pisanie obszernych tekstów.
Pamiętaj jednak, że prowadzenie bloga wymaga systematyczności. Regularna publikacja tekstów zoptymalizowanych pod SEO to jedyna droga do sukcesu. Jeżeli czujesz, że nie posiadasz zasobów czasowych na taką działalność, to zerknij na nasze produkty z zakresu
marketingu.