Identyfikacja wizualna marki
McDonald’s i złote łuki na czerwonym tle. Coca Cola i jaskrawo czerwone logo. Mówi się, że jeden obraz potrafi wyrazić więcej niż tysiąc słów.
Tym właśnie jest identyfikacja wizualna marki, na którą składa się nazwa firmy, jej logo, kolorystyka czy wygląd strony internetowej. O wartości Twojej marki nie mówi tylko jakość produktów i usług jakie oferujesz. Równie ważny jest wygląd, który nieświadomie wzbudza pewne skojarzenia u potencjalnych klientów.
Dlaczego jest to takie ważne?
Klienci szybko rozpoznają Twoją markę.
Twoja marka utożsamiana jest z pewnymi cechami.
Spójność komunikacji wpływa korzystnie na całościowy odbiór marki.
Właśnie z tych powodów McDonald’s czy Coca Cola od 100 lat utrzymują logo, które jest podobne do pierwotnego projektu. Spójnie i konsekwentnie budowany wizerunek marki jest kluczowy w marketingu.
Dlatego zastanów się nad cechą, z jaką chcesz, by była kojarzona Twoja firma i następnie wyraź to poprzez branding marki. Jeżeli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w tym zakresie, to sprawdź
nasze usługi.