Agencja Reklamowa Forest Dion

511-474-708

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt

Agencja Reklamowa Forest Dion

agencja-interaktywna-tings-tworzenie-stron-firmowych-projektowanie-sklepów-online-projektowanie-stron-www-sklepy-internetowe-2021
Zamów kontakt
Witaj w Bazie wiedzy Tings

Pyt

Jak zarabiać na Tik Toku?

Tik Tok już dawno przestał być aplikacją tylko dla nastoletnich odbiorców, co dowodzą coraz bardziej różnorodne treści pojawiające się na tym medium. Gołym okiem widać jak w zawadiackim tempie przedziera się do różnych dziedzin życia. Dlatego bez wahania można powiedzieć, że stanowi doskonały sposób na wypromowanie Twojej firmy, a nawet jej wzbogacenie. Jak zatem zarabiać na Tik Toku? 

Sposoby na zarabianie na Tik Toku

Istnieje kilka sposobów zarabiania na Tik Toku. To od Ciebie zależy, który postanowisz wykorzystać, a może skusisz się na wszystkie?

Po pierwsze, możesz zarabiać poprzez zawieranie partnerstw z markami, reklamy sponsorowane i promocje produktów. Po drugie możesz też sprzedawać swoje produkty bezpośrednio na platformie poprzez różne opcje integracji. Po trzecie biorąc udział w rozmaitych wydarzeniach na Tik Toku takich jak konkursy lub akcje charytatywne, podczas których można promować swoje produkty i usługi.

Jak pozyskać obserwatorów na Tik Toku?

Dobrze, ale przecież, żeby coś sprzedawać to trzeba mieć komu. Zacznijmy od początku i zastanówmy się, w jaki sposób pozyskać obserwatorów na koncie.

Podstawą podstaw jest tworzenie atrakcyjnych wizualnie filmików, czyli nienakręconych tzw. kalkulatorem. Muszą być jakościowe, dobrze wyedytowane i przede wszystkim wpisujące się w Tik Tokowe trendy. Kolejną rzeczą, na którą musisz zwrócić uwagę, jest grupa docelowa, czyli ta, do której kierujesz swoją ofertę. Skup się na treściach dostosowanych do niej.

Wykorzystaj hashtagi. Umieszczaj hashtagi w opisie lub komentarzach, aby Twoje filmy były łatwo wyszukiwalne.

Wydaje się, że to już dużo. Jednak w dzisiejszych pełnych konkurencyjnych kont czasach to jeszcze nie wystarczy. Dla zwiększenia popularności najlepiej wejść we współpracę z innymi kontami na Tik Toku, które posiadają duże zasięgi. Możesz przykładowo poprosić influencerów, żeby repostowali Twoje filmy albo opowiadali o nich na swoim kanale. Pamiętaj jednak, że tego typu współprace są płatne.

Zawsze możesz też skorzystać z płatnych reklam. TikTok oferuje płatne reklamy w postaci filmów reklamowych, które mogą być wyświetlane w strumieniu użytkowników. Reklamy:

  • mogą być wyświetlane w postaci filmu lub baneru reklamowego, a także pokazywane w postaci wideo lub wideo z dźwiękiem. 
  • być wyświetlane wszędzie tam, gdzie użytkownicy oglądają i tworzą treści w aplikacji. 
  • płatne mogą obejmować kampanie sponsorowane lub reklamy skierowane do określonej grupy docelowej.

Ostatnie, ale być może najważniejsze – dbaj o swoją społeczność. Oznacza to odpowiadanie na pytania czy komentarze, oferowanie korzystnych promocji czy organizowanie konkursów z nagrodami. Taka forma promocji, wydobywająca zaangażowanie innych, bez wątpienia pozwala zdobyć lojalność klientów.

Korzyści z prowadzenia Tik Toka dla firm

Jeśli myślisz, że skoro TikTok nie płaci za wyświetlenia, to nie ma sensu w to brnąć, to jesteś w dużym błędzie. Platforma ta może i nie płaci za pojedyncze wyświetlenia, ale dzieje się to już w przypadku treści tworzonych w ramach programu Creator Fund.

Co to jest?

Jest to narzędzie służące do śledzenia liczby obserwujących, lajków oraz komentarzy na Twoim profilu w aplikacji TikTok. Tik Tok Counter zapewnia wgląd w to, jak posty i treści na Twoim profilu są odbierane przez innych użytkowników. Jeśli Twoje filmiki mają pozytywny odzew, to zostanie to wynagrodzone.

8
4

Nie można zapomnieć też o innych korzyściach. Działalność na Tik Toku pozwala poszerzyć grupę odbiorców i wbrew Twoim oczekiwaniom może ona wykroczyć poza wcześniej zdefiniowaną grupę docelową. Ponadto filmiki, które tworzysz, o ile oczywiście są zadbane i wpisujące się estetycznie w filozofię Twojej firmy, przekładają się na wzrost świadomości marki.

marcin

Porozmawiaj ze specjalistą. W branży od 2009 roku. Oddzwoni do 10 minut.