Z hurtownią
Granica pomiędzy handlem stacjonarnym a online się coraz bardziej zaciera. Przewiduje się, że do 2040 będziemy wykonywać do 95% zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych. Dynamiczny rozwój handlu w ostatnich latach prowadzi do jednego wniosku: zakupy online to przyszłość!
Dlaczego zatem warto mieć swój sklep internetowy?
Dostęp do produktów i usług 24h na dobę.
Więcej klientów i większe zasięgi ⇒ większe zyski.
Niskie koszty ⇒ strona internetowa nie pochłania takich pieniędzy jak sklep stacjonarny, o ile będzie traktowana jako odrębna działalność.
Zyskujesz klientów z całej Polski, a jeżeli Twoja strona będzie miała również angielski wariant językowy to znajdziesz odbiorców z całego świata.
Właśnie z tych powodów McDonald’s czy Coca Cola od 100 lat utrzymują logo, które jest podobne do pierwotnego projektu. Spójnie i konsekwentnie budowany wizerunek marki jest kluczowy w marketingu.
Dlatego zastanów się nad cechą, z jaką chcesz, by była kojarzona Twoja firma i następnie wyraź to poprzez branding marki. Jeżeli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia w tym zakresie, to sprawdź
nasze usługi.