Wzrost sprzedaży dzięki lepszym tekstom na stronie ?
Po co potrzebny jest copywriting?
Wiele firm, zwłaszcza tych mniejszych, decyduje się na samodzielne przygotowanie treści na swoją stronę www, do newsletteru czy na broszurę informacyjną. Przedsiębiorcy nie zdają sobie sprawy, że w ten sposób drastycznie zmniejszają swoje szanse na skuteczną sprzedaż! Sprawdź, po co tak właściwie potrzebny jest copywriting Twojej firmie.
Copywriting – skuteczna sprzedaż
Treści publikowane na witrynach www, banerach czy ulotkach umieszczane są tam w konkretnym celu – mają zwiększać zainteresowanie usługą lub produktem. Copywriting to właśnie nic innego jak tworzenie angażujących, skutecznych i perswazyjnych tekstów o charakterze sprzedażowym. Teksty copywriterskie to m.in.:
- teksty główne na strony www,
- artykuły i wpisy na witryny internetowe
- opisy produktów i kategorii w e-sklepach,
- e-maile sprzedażowe,
- newslettery i mailingi,
- teksty na ulotki i banery.
Strony internetowe zawierające profesjonalne treści osiągają znacznie wyższą skuteczność sprzedaży niż te pisane przez osoby bez doświadczenia i odpowiedniej wiedzy. Copywriter tworzy efektywne teksty na potrzeby reklamy i marketingu, trafiające w potrzeby klienta, które w realny sposób oddziałują na sprzedaż towarów i usług danej firmy. Oznacza to, że copywriting to skuteczna sprzedaż za pomocą słowa pisanego!
Rola copywritingu w pozycjonowaniu
Każdemu przedsiębiorcy prowadzącemu internetowy sklep www lub posiadającemu witrynę firmową zależeć powinno na optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki Google. SEO copywriting to tworzenie treści z wykorzystaniem słów i fraz kluczowych, które zapewniają wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania oraz – co z tym się wiąże – wysoką konwersję. Pisanie tekstów zgodnych z wytycznymi SEO wymaga wiedzy i doświadczenia, dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy nie tylko dobiorą odpowiednie słowa kluczowe, ale również określą optymalną długość tekstu i przyjazne algorytmom tytuły i nagłówki.
Profesjonalne teksty copywriterskie powinny być nieodłącznym elementem dobrej strony www. Bez nich nie ma mowy o uzyskaniu wysokich wyników organicznych w wyszukiwarce Google, co realnie przekłada się na rozpoznawalność firmy i liczbę klientów – warto więc zainwestować w copywriting jako skuteczne narzędzie sprzedaży!