Jak praktyki Lean i automatyzacja w firmie mogą przekształcić Twój biznes
Praktyki Lean i automatyzacja w firmie
automatyzacja w firmie i zarządzanie praktykami cyfrowymi może usprawnić i rozwinąć Twoją firmę. Automatyzacja w firmie i zarządzanie praktykami cyfrowymi może pomóc w budowaniu trwalszych relacji z klientami. Wiele firm obawia się automatyzacji i sztucznej inteligencji dehumanizujących relacje z klientami. Przyjęcie tej nowej technologii doprowadzi do bardziej znaczących i osobistych interakcji z klientami. Wielu właścicieli małych – a nawet większych – praktyk uważa, że automatyzacja lub sztuczna inteligencja (AI) nie ma do odegrania żadnej roli w ich miejscu pracy, martwiąc się, że może to doprowadzić do odczłowieczenia praktyk zawodowych, co doprowadzi do słabego kontaktu z klientami.
Zarządzanie praktykami
Wprowadzenie cyfrowego zarządzania praktykami i „odchudzonych” systemów – minimalizacja strat przy jednoczesnej maksymalizacji produktywności. Wszystko to może usprawnić i rozwinąć Twój biznes, a także pomóc w budowaniu trwalszych relacji z klientami. Głównym celem jest usystematyzowanie jak największej liczby procesów, w tym zadań wykonywanych ręcznie, takich jak e-maile do klientów, ewidencja i listy płac. Przyjrzyj się każdemu procesowi, aby zobaczyć, co można zautomatyzować.
Kiedyś w całej branży obawiano się, że automatyzacja i wykorzystanie sztucznej inteligencji może skutkować mniej spersonalizowaną usługą. Obawa, że roboty przejmą naszą pracę, a klienci zapłacą mniej za zautomatyzowane usługi, jest nadal powszechna nawet teraz; Jednak okazało się, że jest odwrotnie – sztuczna inteligencja uwalnia zespół do lepszej obsługi klientów. System Startcrm pomoże zorganizować prace, ustawić priorytety wykonywanych zadań oraz analizować przebieg jej realizacji
Zasady Lean i automatyzacja w firmie
Wdrożenie zasady Lean (wartość, strumień wartości, przepływ, przyciąganie i doskonałość) w firmie, zmniejszy liczbę potrzebnych funkcji administracyjnych i wsparcia. Oznacza to, że główny zespół może skupić się na lepszej obsłudze klientów. Ta swoboda pozwala budować prawdziwe i trwałe relacje z klientami, czyniąc Cię częścią ich zespołu, a nie usługą zewnętrzną, którą mógłby wykonać każdy. Tworzy całkowicie inną relację; stajesz się bardziej zaufanym doradcą niż licznikiem przetwarzającym liczby. Co ważne, klientom spodoba się fakt, że poświęcasz więcej czasu na strategiczne myślenie o ich biznesie, zamiast poświęcać czas na procesy, które można zautomatyzować.
Zatrudnij firmę zewnętrzna której działania przełożą się na sukces Twojego przedsięwzięcia a Ty wygospodarujesz sobie więcej czasu na inne obszary Swojej działalności
Jak wdrożyć praktykę Lean i automatyzacja w firmie
Można szybko i łatwo zaoszczędzić, wdrażając strukturę Lean dla każdej firmy na dowolnym etapie. Na przykład jeden z procesów, polega na badaniu prostego zadania, którego wykonanie zajęło by trzy dni w ciągu miesiąca. Zautomatyzowanie tego procesu i naciśnięcie jednego przycisku zajmuje jednej osobie z zespołu jedną sekundę.
Kolejną łatwym krokiem usprawniającym proces sprzedażowy jest automatyzacja wiadomości e-mail do klientów. Chciałbyś utrzymać osobisty kontakt z każdym klientem. Jednak wraz z rozwojem firmy dostrzeżesz, że jest to niemożliwe; zamiast spędzać cały czas na pisaniu spersonalizowanych wiadomości e-mail, będziesz mógł spędzać czas w innych kluczowych obszarach organizacji. Stopka mailowa będzie Twoja wizytówka w sieci zawiera ona wszystkie niezbędne informacje pozwalające na szybki kontakt z Tobą
Obie proste automatyzacje opisane powyżej pozwolą zaoszczędzić czas członkom zespołu, który może teraz skupić się na budowaniu osobistych, znaczących relacji z klientami i stawianiu ich priorytetów na pierwszym miejscu, co jest podstawą dobrego zarządzania klientami.
Maciej Felczak